Aktualności:
Obserwuj nas na Facebooku:
Dane:
SIEROSŁAWSKI GROUP
Jan Sierosławski
ul. Inwestorów 7
39-300 Mielec
NIP 8171104851
REGON 831245936
SIEROSŁAWSCY
Jan Sierosławski Sp.j.
Ul. Wenecka 16
39-320 Przecław
NIP 817-000-66-78
REGON 005150247
Zapytanie ofertowe nr RPO/ 1 /2016
Zakup jest planowany w ramach projektu „Wdrożenie technologii produkcji innowacyjnych detali konstrukcyjnych z nanokompozytu poliamidowego”, który planowany jest do dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa I Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka Działanie 1.4 Wsparcie MŚP, Poddziałanie 1.4.1 Dotacje bezpośrednie
Dostawy
III. Nazwa zamówienia
Zakup 6 wtryskarek hybrydowych
42994000-0 – Maszyny do obróbki gumy i tworzyw sztucznych
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, instalacje i uruchomienie następujących urządzeń:
1. Minimalna wysokość formy :150 mm
2. Przestrzeń między kolumnami: 420mmx370mm
3. Średnica ślimaka:28mm
4. Stosunek L/D ślimaka: 21 L/D
5. Objętość wtrysku (teoretyczna) nie mniejsza niż: 67cm³
6. Masa wtrysku (PS) nie mniejsza niż: 61 g
7. Prędkość obrotowa ślimaka nie mniejsza niż: 400rpm
8. Prędkość wtrysku: 200mm/s
9. Wydajność wtrysku (PS): 112 g/s
10. Ciśnienie wtrysku nie mniejsze niż: 2200 bar
1. Minimalna wysokość formy :150 mm
2. Przestrzeń między kolumnami: 420mmx370mm
3. Średnica ślimaka: 32mm
4. Stosunek L/D ślimaka: 21 L/D
5. Objętość wtrysku (teoretyczna) nie mniejsza niż: 100cm³
6. Masa wtrysku (PS) nie mniejsza niż: 91 g
7. Prędkość obrotowa ślimaka nie mniejsza niż: 400rpm
8. Prędkość wtrysku: 200mm/s
9. Wydajność wtrysku (PS): 146 g/s
10. Ciśnienie wtrysku nie mniejsze niż: 2000 bar
W ofercie należy odnieść się do wszystkich kryteriów wyboru oferty. W przypadku, gdy Oferent pominie, jedno lub więcej kryteriów jego oferta może zostać uznana za nieważną.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zaliczka nie więcej niż 30%, termin płatności 30 dni od wykonania przedmiotu zamówienia.
Adres dostawy: ul. Inwestorów 7, 39-300 Mielec
Koszty dostawy, uruchomienia i odbioru ponosi dostawca.
Dostawa powinna zostać zrealizowana nie później niż 22 tygodnie od dnia zawarcia umowy/złożenia zamówienia. Oferty przewidujące dostawę powyżej 22 tygodni będą odrzucane.
Oferty oceniane będą według następujących kryteriów:
VII. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty
Najniższa cena spośród
ofert niepodlegających odrzuceniu
———————————————- X 70% x 100 = …… pkt
Cena badanej oferty
Cena całkowita – wartość całkowita oferty łącznie dla wszystkich zadań, bez wyłączeń i elementów składowych oferty.
Cenę należy podać w polskich złotych (PLN).
Okres gwarancji z badanej oferty
———————————————————————— X 20% x 100 = …… pkt
Najdłuższy okres gwarancji spośród ofert
niepodlegających odrzuceniu
Okres gwarancji należy podać w miesiącach.
Najkrótszy okres gwarancji to 12 miesięcy, maksymalny okres udzielonej gwarancji, który będzie podlegać punktacji to 36 miesięcy.
Najkrótszy termin dostawy spośród ofert
niepodlegających odrzuceniu
———————————————————————— X 10% x 100 = …… pkt
Termin dostawy z badanej oferty
Termin dostawy należy podać w tygodniach.
Maksymalny termin dostawy, który będzie podlegać punktacji to 22 tygodnie.
VII. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 09.08.2016, o godzinie 12:15 w siedzibie Zamawiającego.
VIII. Informacje na temat formy składania ofert
ul. Inwestorów 7, 39-300 Mielec
Oferta na zapytanie nr RPO/ 1 / 2016
Nie otwierać przed dniem 09.08.2016 r. godz. 12:15
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
Zmiany terminu realizacji:
Termin zakończenia robót i przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku:
Opóźnienia, o których mowa wyżej, muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez obie strony.
W/w przypadkach strony ustalają nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi tych opóźnień.
Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
XII. Informacje o unieważnieniu postępowania
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w następujących okolicznościach:
XIV. Spis załączników do zapytania:
zapytanie ofertowe
FORMULARZ
Oswiadczenie o braku powiazan kapitalowych i osobowych
SIEROSŁAWSKI GROUP Jan Sierosławski przygotowując się do przedsięwzięcia w ramach projektu pn. „Wdrożenie technologii produkcji innowacyjnych detali konstrukcyjnych z nanokompozytu poliamidowego” planowanego do współfinansowanania przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020, Oś Priorytetowa I: Działanie 1.4 Wsparcie MŚP, Poddziałanie: 1.4.1 „Dotacje bezpośrednie”, związanego z zakupem 6 wtryskarek hybrydowychzaprasza do składania ofert na dostawę przedmiotowychurządzeń