Justyna Mazur
Kierownik Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta
Magister ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Absolwentka Podyplomowych Studiów z zakresu Statystyki w Praktyce Społeczno-Gospodarczej na Uniwersytecie Rzeszowskim oraz Podyplomowych Studiów Menadżerskich na Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Posiada liczne kursy i szkolenia branżowe, w tym z zakresu zarządzania sprzedażą i relacjami z klientem, technik sprzedaży, efektywnej komunikacji, etyki biznesowej i savoir-vivre w działaniach handlowych oraz obsłudze klienta, Incoterms 2020, standardów IATF 16949, ISO 90001, ISO 14001, metody 5S, zarządzania projektem i zatwierdzania wyrobów zgodnie z wymaganiami VDA2 oraz VDA MLA.
W ramach Academy of Skilly uczestniczyła w warsztatach przedsiębiorczości, budowy potencjału dydaktycznego Uniwersytetu Rzeszowskiego na poziomie europejskim, gier decyzyjnych oraz Marketplace. W roku 2024 uczestniczyła w cyklu szkoleń z zakresu zielonej jakości przeprowadzanych przez PGM i GK2. Kierownik Sprzedaży z ponad 10-letnim doświadczeniem w pozyskiwaniu i obsłudze klienta indywidualnego i biznesowego, związana z branżą motoryzacyjną od 2017 roku. Stosuje sprawdzone metody zarządzania Działem Sprzedaży Sierosławski Group, wzbogacając je kreatywnym myśleniem i innowacyjnymi rozwiązaniami. Aktywnie uczestniczy w procesie planowania produkcji, koordynując realizację zamówień od momentu ich wpływu, poprzez produkcję, kontrolę jakości, aż po wysyłkę do klienta finalnego. Dba o zapewnienie jak najwyższego poziomu obsługi klienta zgodnego z przyjętymi standardami ISO, IATF oraz specyficznymi wymaganiami klienta.
Wraz z zespołem handlowym realizuje strategię firmy opartą na budowie długoterminowych relacji z klientami. Poszerza kwalifikacje z branży motoryzacyjnej, tworzyw sztucznych oraz współpracy z partnerami biznesowymi. W wolnym czasie zajmuje się tańcem i podróżami, które uczą otwartości, uważności na innych oraz przełamywania barier.